8 Ekim 2010 Cuma

Mim'li BEN : Gün Geçmiyor ki yeni bir Mim ile Mimlenmeyeyim...

Yine yeni bir mim sevgili Doz Sever,biliyorum bıktın ama bide şurdan bak , sık sık okuduğun bu blogger hakkında daha fazla bilgi sahibi oluyosun,neden kötü,Kimi okuduğunu biliosun yavaş yavaş, ama sakın mimleri okudukça vazgeçme beni okumakdan :) biliyorum vazgeçmezsin,amin.
Baş harfi Ğ beni mimlemiş ve benden soğuk kış günlerinde yaşadığım bir çocukluk anımı istemiş...
Kış benim en sevdiğim mevsim,yağmuru ve toprak kokusunu o karanlık kasvetli havayı çok severim biliorum çoğunuz nefret ediyosunuz ama işte bende güneşsiz günleri seviyorum,bana huzur ve mutluluk veriyor öyle günler,çiseleyen yağmur,cama vururken çıkardığı ses,üşümeyi bile seviyorum,soğuk zihnimi hep açık tutuyor sanki.Gelelim Mim konusuna,çocukluk anım deyince aklıma gelen ilk kış günü sahnesini paylaşmak isityorum sizinle,bu Sahneyi her hatırladığımda huzurun kokusu gelir yine burnuma,soğuğu sıcağa çeviren insanı sarmalayan o koku...

90'lı yıllar ve Günlerden pazar, her pazar olduğu gibi karnımda nedenini bildiğim ama tarif etmekde zorlandığım gıcık bir ağrı,nedeni mi? ertesi gün okul olması :) akşam yemeği yenmiş,oturma odasına geçilmiş.O zamanlar şimdiki gibi mi,fazla bir eğlencemiz yok,Bilgisayarımız,playstationumuz,bin kanallı TVlerimiz yok,annem babam ben küçücük oturma odamızdayız,soba yanıyor,ama ortamın sıcaklığı sobaya 'senin ne işin var burda yeaa' dedirtecek cinsten.Anneme oturma odamızda ütü masası eşlik ediyor,malum yarın kızının okulu,kocasının işi , onu bekleyen ve ütülemesi gereken gömlekleri,önlükleri var.Buhar! ütünün yaptığı o buhar kokusu burnumdan,sesi kulaklarımdan gitmez yıllar yılı.
Ve TV de lacivert bi fon ,pazar gecelerimizin tek eğlencesi,Bi ses bi kadın sesi,diyor ki ,
Am I really here in your arms
This is just like I dreamed it would be
I feel like we are frozen in time
And you are the only one I can see
And hey
I've looked all my life for you
Now you're here
And hey
I'll spend all my life with you
All my life
Parliament Sinema Kulübü Sunarr ;
Batman,Mask,Ghost Busters,Ghost,Problem Çocuk,Bak Şu Konuşana,Bak buda konuşuyor,Evde tek başına,
O pazar günlerinde girmiştir hep hayatıma
Reklam aralarında mutfakdan getirilen sıcacık kestane ve demli çay eşlik etmek ister bu Huzur kokulu pazarlara,kimsenin bi şikayetide olmaz zira .
Parliament Sinema Klübü SUNDU . . .

4 yorum:

İnsan olun biraz... dedi ki...

Ne güzeldi, ne zaman All my Life'ı duysam pasta börek kokusu gelir burnuma.
Bütün aile televizyon başında beklerdik heyecanla.

Burak dedi ki...

Parliament Cinema Club'ı ve o zamanki ev ortamını özleyenlere hoşgeldiniz efendim:) Ben dahil bu özlemi dile getiren sırf blogger'daki 4. kişiyi görüyorum:) Ki ben yazarken ev arkadaşlarım ve diğer arkadaşlar vardı evde, All My Life şarkısını açtığımda herkesten "aaa parliament" sesleri yükseldi. Eşsiz anılardı:)

.........n........ dedi ki...

Harika bir hatırlatma bu. Eskiler güzelmiş. Çok sıcakmış. O zaman her şey azdı ama samimiydi. Şimdi her şey var ama itici :)

Mia Wallace dedi ki...

ahhh nasıl özledim bilemezsin ne güzel filmler izlerdik hele o açılış müziği.. Süper nostalji olmuş!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails