11 Ekim 2010 Pazartesi

Umutsuz BEN : Bazen yaşamaya zorlanıyorum...

  • Kendimi kelimelerle ifade edemediğimde,
  • Önyargılara maruz kaldığımda ve aslında hiçde düşündükleri gibi olmadığımda,
  • Bu dünyanın,iyinin ve iyi olmaya çalışanın değilde,kötünün ve kötü olmaya çalışanın dünyası olduğunu hissettiğim  anlarda,
  • Herkesi kendim gibi sandığım ve yanıldığım zamanlarda,
  • Parmağındaki yada kalbindeki yüzüğün anlamını unutan insanlarla karşılaştığımda,
  • Entrikalarla başa çıkmak zorunda kaldığım zamanlarda,
  • Negatif insanların dört bir yanımı sardığı zamanlarda,
  • Başka insanların mutsuzluklarına, mutlu olan insanlar gördüğümde,
YAŞAMAYA ZORLANIYORUM . . .

10 yorum:

İnsan olun biraz... dedi ki...

Yazı okunası ancak haddim olmayarak diyorum ki , resim fazla arabesk.

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

İnsanat,takdirede,yergiyede okuyanlarım olarak hakkınız varr.doğrudur öyle olabilir,ama insan herzaman herseyin en iyisini yapamaz bu seferde bööyle olsun napalım :)

cisem dedi ki...

insanata katiliyorum cok arabesk ama biz ortadogu insaninin genetiginde var zaten arabesk.Aslinda hepimiz yasamakta zorlaniyoruz ama bazi nedenlerle hepimiz yasamaya zorluyoruz kendimizi.doz sana bisey soylicem senin bir sevincine gercekten cok sevinen bir arkadasin oldumu yada mutsuzlugunu gercekten paylasan?Arkadaslarim okur neder kaygisiyla degil icten cevap verecegine inancim tam.Bir yorumcu olarak ben mutsuzlugumdan mutluluk cikaran cok arkadas sahibi biriyim:(Cok zor bilirim ama bu boyle.Gozumden yaslar akarken gozleri parlayan,derdimden kurtulunca nasil kurtuldu diyecek kadar acimasiz cakallar toplulugu var.

KELEBEK dedi ki...

Ben üretken neşeli doz büyücüsünü daha çok seviyorum .. sıkma canını
dünya yuvarlak olunca insanlarıda yuvarlak oluyo hayliyle her insan kendinde saklıdır senin , benim gibi düşünen insanlar bulamdığımızdan belki bu tür üzüntülerimiz ...

Pink Freud dedi ki...

Hatta dünya kötü olmaya çalışanlara bile eziyet. Kötü olup iyiyim diyenlerdir hayatı kanırta kanırta yaşayanlar.

Profösör dedi ki...

Dünya hayatı bu. İnsanoğlu cennetten kovulmanın cezasını mı çekiyorlar acaba. Bunu da düşünmek gerekir bence. Konu çok güzel. Zaman zaman bu tür yazılarını daha da detaylı okuyabiliriz. Duygularımıza tercüman olursunuz.

claviceps dedi ki...

yalnız değilsin..
iş,ev,spor,film,gitar,kitap,uyku,iş,ev....uyku... hayatım böyle akıp gidiyor ve zor,çekilmez.. insanın hayatta bir arzusu olmayınca çekilmez oluyor. yani benim öyle. "arzum" yok ve hayat zor be doz zor..

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

cisem,evet cisem benimde vardır eminim öyle arkadaslarım ama ya onlar çok iyi oyuncu ya ben çok gönüllü bir körüm.ama en azında 2 dostum vardır,buna eminim.üzüntüme ağlayıp,sevincime gülen.
Kelebek,ben bütün dozları seviyorum,zaman zaman üzgün,zaman xzaman mutlu,bazen yaratıcı,ama hepsi benim.
Pinkfreud,belki haklısındır...
Profösör,daha çok detay vereceğim zamanlar gelicek .

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

claviceps,nedense çok iyi hissettirdi,yalnız olmadığım.tabi sevinmedim senin içinde şartların böyle olmasına ama ben bunuda seviyorum,herkes tarafından çok sevilmek ve anlaşılmakda sıkıcı olurdu.

cisem dedi ki...

doz dedigin gibi bir yada iki gercek dost var,gerisi oyuncu bizde onlara oynuyoruz...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails