26 Ekim 2010 Salı

Yazlıkçı BEN : Keşke yazlıktamı olsaydım ?

Yoğun günlerdeyim ve sakin bomboş günlerimi özledim.
Çeşmeyi özledim,sahilde yürümeyi,alaçatının kalabalığını ve büyülü  atmosferini.
Şimdi yazlıkta olmak isterdim.Terasta kahve ve nargile içerek denizi izlemek.
Yokuşunu bile özledim evimin,nefret ederdim oysaki.
Fotoğraflarına baktım odamın,terasın,marinanın.
Hadi sizde bakın...
Marinada Gün batmış...
Gözü yollarda dozi,sevgilisini bekliyor.Bu yaz 3 kez kaçtı evden,öldürdü bizi korkudan,birinde biz bulduk,diğer ikisinde ,gezip gezip,marina yapıp, 1 saat sonra evine geldi beyimiz :)
Lacivert,kırmızı ve beyaz sizce kimin fikriydi :) ?
Masa örtüsü : Alaçatı pazarı 10 tl.
Duvar saati: K'lock 65 tl.El yapımı harika saatler satıyorlar bende netten sipariş vermiştim
Merak edenler buraya bi tık
Duvardaki lacivert kuş motifli mumluk : Paşabahçeden almıştım sanırım 40 tl'ydi .ama rengi sizi yanıltmasın
ben laciverte boyadım,evin konseptine uygun olsun diye,orjinali siyah.
Masadaki HOT çaydanlık altlığı ve peçetelik Mudo Concept fiyat hatırlamıyorum.
Burda mutfak biraz derli toplu,aşağıda mutfağın çalışılmış halini göreceksiniz ama ben yapmadım
:) annem yaptı ve bana da toplamak düştü...
Tabiki Babannem ve Dedemin resimleri,çerçeveleri ben boyadım,resimleri,ahşap boyamada transfer yöntemiyle annem yaptı.
Buda evimizin en sevdiğim köşesi,kahve ve nargile içmek süperdir burda...
Elvada Çeşme,tekrar ne zaman görüşürüz inan hiç bilmiyorum...




17 yorum:

femlemne dedi ki...

waayy diyorum nargile köşesine bayıldım ciddi keyif yapılacak mekan, gerckten keyifle dinlenilecek bi yazlıgınız var mutlu mutlu yasayın:)

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

ne güzel :( bende özledim.

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

femida, teşekkürler femida inşallah seninde nargile içmek için bundan çok daha güzel köşelerin olur,amin...

8ex; evet ama en çok ben,sen yakınsın yine..

Moda Çıkmazı dedi ki...

alaçatı'nın pazarını beklediğimden büyük bulmuştum; dolaşırken zamanın nasıl geçtiğini anlamadım :)

Nargile keyfi yapmayı bende severim açık havada, hoş bir manzarada daha bir keyifli oluyor!

.........n........ dedi ki...

Ya inanılmaz güzelmiş. Evin döşenme şekli,renk uyumları bir harika. Bayıldım tek kelime ile. Gidip görmek lazım. Davet edilsekte mi gitsek edilmeden mi gitsek? :)))))

Tatsız Çilek dedi ki...

öldüm.

eLmyra dedi ki...

öldüm bittim.. mutfak ayrı güzel, merdivenler ve çerçeveler ayrı.. hele o nargile köşesi.. valla ben olsam ben de özlerdim hatta özlemden ağlardım yani :)))

Adsız dedi ki...

Sen gercekten dekor konusunda iyisin,tek kelimeyle fevkaladenin fevki!!

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

Moda çıkmazı,alaçatı pazarı çok büyüktür gerçekten.

Neslince,evime tüm takipçilerim her zaman davetlidir,zevkle ağırlarım :) beğenmene sevindim.

Duyguseli , :) ölme.

elmayra,beğenmene çok sevindim her köşede,her detayda ayrı emeğim var,eşyaların dili olsada konuşsa...

Adsız,çok saol mutlu oluyorum yaptıklarım ve döşeme zevkim beğenilince.sen hangi adsızsın ? D mi ? :)

Adsız dedi ki...

Doz evet ta kendisi Deniz ben,ottan b.ktan nem kapan sevgilisi olan adsizim:)))

ENN MODA dedi ki...

Ya bu nasl bi zevktir nasıl bir yaratıcılıktır. TEk kelimeyle muhteşemsin :)

Adsız dedi ki...

Teras çok hoşmuş, nargile keyfi.. miss.

Gamze dedi ki...

Kırmızı koltukları rica edebilir miyim, tüm Dubai'yi aradım öyle birşey bulamadım. Türkiye'deki çeşitliliğin gözünü seveyim! Eviniz çok ciciymiş ağız tadıyla oturun :)

deeptone dedi ki...

renklerin, estetik zevkin, alaçatı.
cici bi post olmuş.

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

Enn moda,sensin muhteşem beğenmen çok mutlu etti :)

Ali göksel,evet nargile süperr o terasta.

Gamze,aslında bu koltuğu biz böyle kırmızı beyaz yaptık.sende boyayabilirsin bence.

Deepblue,zevkimi beğenmen mutlu ediyor,ayrıca yaptığın yorumlar için ayırdığın kıymetli zaman için çok çokk çokk teşekkürlerr.

Adsız dedi ki...

Tarz olarak bana hitap etmiyor dekorasyonu evin, halılar dışında. Afgan sanırım, mükemmel halılar.

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

alternatif moda,zevk tabi malum herkesin farklı zevki,ayrıca burası yazlık evimiz bu nedenle daha modern kışlığa göre ama ben antikalarla ve o bahsettiğin afgan olmayan klasik halılarla modernliğe klasik bi hava vermiş oldum.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails